viernes, 1 de mayo de 2009

GALICIA 3 - 12 CATALUNYA

Segon partit de la selecció i segona victòria treballada dels nostres jugadors, tot i les adversitats atmosfèriques ja que el fort vent que bufava feia difícil la feina dels llençadors.
L'obridor català, el més petit de la saga dels Porcar, tot i declarar que "estava molt neviós per ser el meu debut amb la selecció", s'ha fet gran sobre el monticle permetent només una carrera en les dues entrades que ha llençat. Roger que s'ha mostrat sorprés per jugar els dos primers partits, ha dit "per ser un dels més petits del campionat m'he sentit a gust dins el diamant".
Un altre dels debutants, el Santboià Albert Porcuna, tampoc esperava jugar i ha declarat "m'he sentit molt a gust tot i ser l'únic jugador del meu club, em fet molt bona pinya i espero que demà poguem guanyar els dos partits, decisius per guanyar aquest Campionat tot i que seran difícils"
En la columna vertebral de l'equip, el nostre center field, el jugador Arnau Castelló, que ha jugat els dos partits complerts considera que "el primer partit ha estat més difícil del que ens imaginàvem, suposo que era pels nervis i el debut de molts de nosaltres, però demà crec que estarem descansats i segurament ho notarem en el bateig. Vull aprofitar per saludar a la meva família que són part de la fanàtica catalana".
Finalment, el divertit i professional Wandel, declara que "és el primer partit important de la meva vida, hem jugat molt bé i crec que serem els campions! Des d'aquí vull saludar al meu club: L'Hèrcules i als meus companys d'equip".
Demà Catalunya es juga el títol davant Canàries a les 14.00h i amb Madrid a les 18'30h. Esperem obtenir els mateixos resultats i poder-vos-ho explicar des d'aquí.